London! - Reisverslagen van Bart Winters - WaarBenJij.nu London! - Reisverslagen van Bart Winters - WaarBenJij.nu
London!

Om m'n bachelor te voltooien ga ik 4 maanden stage lopen bij John Lewis. Dit is een groot waren huis met verschillende locaties binnen het VK. Ik zal op de export afdeling van de Oxford street, Londen locatie komen te werken. Deze winkel is de grootste van alle vestigingen en tevens het vlaggenschip van het bedrijf. Via deze weg zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van m'n verblijf in Londen!

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2013

Vele bezoekjes de afgelopen weekjes!

01 April 2013

Februari - Maart

24 Februari 2013

De eerste paar weekjes hier!

05 Februari 2013

Live vanuit m'n kamer!
Bart

Hallo allemaal, via deze site zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van mijn avonturen in Mexico!

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13216

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 01 Juni 2013

London!

05 Januari 2012 - 29 Juni 2012

Bart naar Mexico

Landen bezocht: