Studeren in Mexico - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Bart Winters - WaarBenJij.nu Studeren in Mexico - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Bart Winters - WaarBenJij.nu

Studeren in Mexico

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

03 Januari 2012 | Nederland, Venlo

Hallo iedereen,

Bijna is het dan zover, nog maar twee dagen en dan ben ik onderweg richting Mexico. Ik zal in de stad Aguascalientes een semester lang gaan studeren. Dit zal gaan gebeuren aan de Tecnologico de Monterrey!
Via deze site zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van mijn avonturen in Aguascalientes en omgeving.

Hasta Luego!

  • 04 Januari 2012 - 16:14

    Lonneke & Paul:

    Hey Bart,

    Dan netuurlik zörge det we nog veur dien vertrek ein berichje poste! Nogmaols hiel vuuel succes en plezeer in MEXICO!!!
    Haopelik hebse snel internet daor zoëdet we dien verhaole kinne laeze!

    Buen viaje y hasta luego!

    Paul en Lonneke

  • 04 Januari 2012 - 19:57

    Tante Nel En Ome Jan:

    Hoi Bart,
    Weej winse dich ein gooje reis en eine hièle fijnen tièd in Mexico !
    Weej haope dich op dees wiès te kinne volge.
    Hald dich.......

  • 06 Januari 2012 - 10:42

    Groetjes Ma:

    Goojemorge leve Bart,

    As ze dit luës dan hebs dich diene iërste nach in diene nieje studio der op zitte.
    Weej hebbe dien berichjes ontvange des ze good aangekomme bis.
    We hadde trouwes via internet gans kinne volge waor of des dich op welk moment met ut vliegtuig vloogs. Leuk um te zeen.
    Haope des dig van dit week-end nog effe lekker kins geniete veurdet ut serieuze werk geit beginne.
    Aan ut waer zal ut neet ligge want ik zeen net det ut beej og vandaag 21 grade wuürd.
    Vuul plezeer en tot....
    dien mooder

  • 06 Januari 2012 - 17:43

    Steffie:

    Hey Bruder!
    Ik bin noow al de 4e dae ein reactie plaats, det schuut al op.
    Inmiddels is ut beej dich nog vruug in de morge, maar dink desse waal al wakker bis... Wie waas d'n ierste nach allein in mexicooo?! Hesse ut al kalt gehad?? :P
    En wie is de reis veerder gewaes; neet taegegevalle? We zoge 's morges al desse al met vertraging bis weggevloge. De bis dus inderdaad op ut juuste moment weggegaon, want ut haet nog gestormp heej in Nl det wilse gaar neet weite!
    Veur noow ff genog getyp heej, we spraeke os binnekort waal eine kier asse internet hes.
    Amuseer dich!

  • 06 Januari 2012 - 20:36

    Lot:

    Heej Bart,

    Dich kins mich nog neet en ik heb gen flauw benul waor mexico leet, geluif det ik veural het ziekenhoes, tegelen en venlo ein klein bietje gezeen heb. Van mien elders dus begrepen det ze duis studere en auk nog vaer weg. Die alde zeien al det ik auk later naor schoel mot, nou det zeen we nog waal ens!

    Ik wins dich wal hiel vuul suc6 en natuurlijk hiiiiiieeeeellll vuuuuuul plezeeeeer en ik zal met wat melk op dich proosten

    Groetjes van Lot en auk van mien elders!

  • 07 Januari 2012 - 10:36

    Tante Nel En Ome Jan:

    Fijn um te huure det dièn reis good is verlaupe en des ze veilig bis aangekômme (neet in gewich !) in Mexico. We zièn beniejd wie dich alles beveld. Now nog van ut week-end geneete en dan op nao ut serieuze werk!
    Geneet van alles en hald dich.......

  • 07 Januari 2012 - 12:59

    Sjaak En Marie-Annet:

    Hallo Jong,

    weej zien blie des dich op dien stekkie bis. Hieél vueél succes.

    Groete Ome Sjaak, Tante M'Annet

  • 08 Januari 2012 - 14:27

    Oma:

    waat leuk styn haet mich dit gelierd
    tot de volgende kier
    groetjes oma

  • 08 Januari 2012 - 16:22

    Tiel:

    super veel plezier gele maat! geniet en ook wat studiepunten halen he? ;)

  • 09 Januari 2012 - 16:46

    Pap:

    Hallo Bart,

    Zoe te huure en te laeze geit alles erg good.
    beej os in hoes is ut now waal stil.
    laot ut dich good gaon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Hallo allemaal, via deze site zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van mijn avonturen in Mexico!

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 13456

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 01 Juni 2013

London!

05 Januari 2012 - 29 Juni 2012

Bart naar Mexico

Landen bezocht: